Områdets historie

Fælles sejlads ved indvielse af havnen
Jolleklubbens bygning opføres
Sokkel opført
Råhus
Rejsegilde
Havnen er frosset til
Havnen er frosset til 2
Havnen er frosset til 3
Stormen Malik
Ahl Træpleje på besøg
Sikkerheden vægtes højt

2023

Fælles sejllads ved havnens indvielse. Samme år blev Jolleklubbens lokaler opført bag lodsejer husene.

Lodsejerforeningen havde rejsegilde i året 1978. Alle skudehavenshusene er bygget med 3 valgfrie facader og leveret som et råhus, hvorfor de den dag i dag, fremstår meget forskellige indvendigt og ikke to huse er ens.

Skudehavnen husede på et tidspunkt, både  restaurant, havnekontor og toilletter samlet i samme bygning. Restauranten er sidenhen lukket og havnemester kontoret flyttet til den anden ende af området.

Fra dengang, hvor vinter var vinter. Hele havnen var frosset til og man kunne gå rundt mellem fortøjningspælene.

Havnen udvides og dybden øges

De charmerende fiskehytter opføres

Stormen Maliks besøg i havnen, som desværre gjorde stor skade på flere af broerne. Selv bord bænkesættene sejlede rundt i vandet. Vandet var blot en halv meter fra at nå vandrestien.

En af årets begivenheder på Skudehavnen, er vedligehold af de smukke poppeltræer, som er ikoniske for området. De fleste af træerne har stået der siden husene blev opført, så vi forsøger at passe godt på dem.